О школе

Порозовская СШ открылась в 1945 году. Новое здание было построено в 1988 году. Статус "средняя школа-социально-педагогический комплекс" получила в 2002. В 2009 школа приобрела статус юридического лица и переименована в ГУО "Порозовская средняя общеобразовательная школа".
В 2011 году переименована в государственное учреждение образования "Порозовская средняя школа" Адрес: 231982, Гродненская обл. Контактные телефоны:
Свислочский район директор 8 - 01513 – 7-50-58
г.п.Порозово секретарь 8 - 01513 – 7-50-49
ул. Советская, 40а
Электронный адрес: grsvporozovo@mail.grodno.by
Проектная мощность: 432 чел.
Фактически обучается детей: 99 – обучающихся и 9 воспитанников на начало учебного года
Сменность занятий: 1 смена
Общее количество работников – 64 человек
Педагогические работники – 31 человек
Информация о педагогических кадрах [20,47 Kb] (cкачиваний: 9)
Технические работники- 33 человека
Размещение учреждений социальной сферы: Порозовский сектор культуры и досуга, амбулатория врача общей практики, музыкальная школа (филиал), сельский исполнительный комитет, филиал Беларусбанка, Порозовская библиотека-центр краеведения, лесничество.




Материально-техническая база школы
- 21 учебный кабинет;
- мастерские обслуживающего и технического труда,
- спортивный и актовый залы,
- компьютерный класс,
- пионерская комната;
- стадион;
- столовая на 102 посадочных места,
- приусадебный участок площадью 0,17 гаМЭТА І ЗАДАЧЫ ДЗЕЙНАСЦІ ДЗЯРЖАЎНАЙ УСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ
“ПОРАЗАЎСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА”
НА 2022/2023 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД
І. Стварэнне спрыяльных умоў для паспяховай самарэалізацыі навучэнцаў з рознымі адукацыйнымі магчымасцямі
павысіць рэзультатыўнасць удзелу ў рэспубліканскай алімпіядзе па вучэбных прадметах, у конкурсах даследчых работ за кошт арганізацыі работы “Дыстанцыйнай школы”, круглагадовай падрыхтоўкі навучэнцаў;
забяспечыць якасць адукацыйнага працэсу праз павышэнне эфектыўнасці самакантролю;
павысіць матывацыю да навучання, у тым ліку з навучэнцамі з АПФР, праз эфектыўнае выкарыстанне ў адукацыйным працэсе сучасных сродкаў камунікацыі, ан-лайн узаемадзеяння, рэалізацыю выхаваўчага патэнцыялу вучэбных прадметаў;
прыцягнуць навучэнцаў да розных відаў пазаўрочнай дзейнасці: праектнай, спартыўна-аздараўленчай, працоўнай, мастацкай, турысцка-краязнаўчай.
ІІ. Павышэнне ўзроўню прафесійных кампетэнцый педагогаў
выкарыстоўваць разнастайныя формы навучання (семінары і канферэнцыі ў анлайн-фармаце, урокі для дарослых, майстар-класы, метадычныя дні);
арганізаваць дзейнасць метадычнай службы па пытаннях ажыццяўлення дыферэнцыраванага падыходу пры арганізацыі адукацыйнага працэсу, укаранення сучасных прыёмаў і тэхналогій, паспяховай самарэалізацыі навучэнцаў з рознымі адукацыйнымі магчымасцямі;
уключыць педагогаў у дзейнасць па трансляцыі эфектыўнага вопыту работы.
III. Павышэнне ўзроўню выхаванасці навучэнцаў
прадоўжыць работу па ўдасканаленні сістэмы ідэалагічнага і грамадзянска-патрыятычнага выхавання праз рэалізацыю інавацыйнага праекта “Укараненне мадэлі фарміравання і развіцця камунікатыўнай кампетэнтнасці навучэнцаў у сістэме ўзаемадзеяння ўстаноў адукацыі і дзіцячых, маладзёжных грамадскіх аб'яднанняў” і праз рэалізацыю праекта “Асоба і гісторыя, веды і памяць”;
актывізаваць і сістэматызаваць экскурсійную і турыстычную дзейнасць;
павышаць ролю гісторыка-краязнаўчага музея “Млын часу” як асноўнага звяна грамадзянска-патрыятычнага выхавання;
уключыць прадстаўнікоў органаў вучнёўскага самакіравання ў работу, накіраваную на папулярызацыю дзейнасці валанцёрскага цэнтра “Сузор’е”.
IV. Стварэнне ўмоў для бяспечнай жыццядзейнасці, захавання здароўя навучэнцаў
удасканальваць здароўезберагаючае асяроддзе шляхам якаснага выканання мерапрыемстваў міжведамаснага інфармацыйнага праекта “Школа – тэрыторыя здароўя”;
прыцягваць бацькоў (законных прадстаўнікоў) да ўдзелу ў фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемствах;
забяспечыць рэалізацыю комплексных планаў мерапрыемстваў па стварэнні бяспечных умоў прабывання дзяцей ва ўстанове.
V. Умацаванне матэрыяльнай базы і фінансава-гаспадарчай дзейнасці:
падтрымліваць бездакорны парадак на тэрыторыі ўстановы, у падвальных, складскіх і падсобных памяшканнях;
забяспечыць якасную падрыхтоўку ўстановы адукацыі да пачатку новага навучальнага года, да работы ў восеньска-зімовы перыяд;
давесці паказчык забяспечанасці спартыўным абсталяваннем да 100 %, вучэбным абсталяваннем да 73%;
забяспечыць выкананне ўсіх даведзеных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця.Реализуемые программы
Реализация образовательных программ специального образования:
- программа I класса специальной школы (специальной школы-интерната) для детей с тяжёлыми нарушениями речи
- программа ІV класса специальной школы (специальной школы-интерната) для учащихся с трудностями в обучении
- программа VІІI класса первого отделения специальной школы (специальной школы-интерната) для детей с нарушением слуха